.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاروان پیر‌غلامان حسینی وارد گلستان شد+ تصاویر

در فضایی آکنده از عشق حسینی کاروان میهمانان و شرکت ‌کنندگان یازدهمین اجلاس بین‌المللی پیر‌غلامان حسینی امروز عازم گلستان می‌شود.

به گزارش شمال نیوز از فارس؛ در آستانه ماه محرم، کاروان پیرغلامان اباعبدالله الحسین (ع) با بیش از 500 ذاکر، مداح و پیرغلام برای شرکت در یازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی دوشنبه ساعت 19 از ایستگاه راه آهن تهران به سمت استان گلستان عزیمت کرد.

همچنین ذاکران و مداحان حسینی با اجرای برنامه، میهمانان و شرکت‌ کنندگان را همراهی می‌کنند.

مراسم استقبال بعد از ظهر و عصر هفتم آبان در امامزاده عبدالله (ع) گرگان انجام و صبح روزهشتم آیین افتتاح و شامگاه روز نهم آبان آیین پایانی اجلاس یازدهم در محل مصلی شهر گرگان برگزار می شود.

معرفی کتب و تالیفات عاشورائی، رونمائی تمبر ویژه اجلاس، ثبت ملی آثار فاخر استانی،  اجرای گزیده ای از رسوم محلی در عزاداری ها و تجلیل از برگزیدگان از برنامه های روز پایانی اجلاس است.

برگزاری کارگاه های علمی و آموزشی با محوریت عاشورا پژوهی، مستند سازی اقدامات و فعالیت ها، اجرای آیین های محلی، سخنرانی، رصد فرهنگی، آسیب شناسی و خرافه زدائی ها در برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم از بخش های جانبی یازدهمین اجلاس تجلیل از پیر غلامان ابا عبدالله الحسن (ع) است.

امسال برای اولین بار قرار است طرح این اجلاس در یکی از میادین شهرگرگان نصب شود؛ همچنین راه اندازی موزه عاشورائی، تجلیل از نوغلامان حسینی، تقدیر از شعرا و هنرمندان عاشورائی، برادران اهل سنت و ذاکران فقید از بخش‌های دیگر اجلاس این دوره است.

مداحان سرشناش کشور از جمله حاج صادق آهنگران، سازگار، عالی، طاهری و بسیاری از ذاکرین ملی و بین المللی در این همایش حضور خواهند داشت، همچنین نزار القطری مداح و ذاکر شناخته شده جهان اسلام از میهمانان ویژه این همایش هستند.

اجلاس پیرغلامان حسینی همه ساله با هدف سامان دهی بیشتر و بهتر مداحان و ایجاد فضای شور و حماسه حسینی در آستانه محرم برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

موسی 6 آبان 1392
به عاشقی گفتندعشق چندحرف دارد گفت چهارحرف همه خندیدندولی او زیر لب زمزمه می کرد حسین __یاحسین
شعبانعلی بای 8 آبان 1392
سلام انشاالله نیت کارشماروخداوندمنان قبول کنه آمین لطفاً پوسترپیرغلامان روبه ایمیل اینجانب ارسال فرمائید بنری دارم برای مسجدمان می خواهم از بارگاه مرقد اباعبدالله الحسین از آن استفاده نمایم . آجرک الله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.